manje

manje

Tuesday, January 24, 2012

miss lonely ~ ~

saya ade perasaan, same mcm awak..
saye ade keinginan jugak same mcm awak..
ingin lagi tak janji awak kat saya.? awak nak jaga saya 
selagi awak mampu.??? awak lupe nye... tape lah, saya pahan keadaan yang memakse awak 
t0k buat y saya sendiri tak sangke. saya p0n penah buat salah kat awak, tapi awak tak penah marah saya, kenape pulak bile awak wat salah saye nak marah kan awak kn.. 
saye dah lupekan sume yang terjadi antare kite... anggaplah sume nie tak pernah terjadi and anggap lah sume nie hanye mimpi yang ngeri ye.. kite hanye manusia biase kan, tak lari dari melakukan kesilapan dalam idup kite. 


KALAU DULU SAYE ADE SEGALENYeee..
tapi sekarang, saye dah ilang sume yang saye sayang.....


CINTA ANTARA KITA ~ !!


No comments:

Post a Comment